Odota...
Wait...
Korppi-järjestelmän toimintoja Korppi

15.9.1

Kirjaudu sisään järjestelmään!
7.7.2020 12:50

YMAA3220 Digitaalinen markkinointi, 6 op, JY:n avoin yliopisto [kotisivu]

Avoin yliopisto

Kirjaudu sisään ilmoittautuaksesi tai rekisteröidy.

Maksutiedot

Opintomaksu: 90.00 euroa
Maksuerät: 1 tasaerä

Yleisiä tietoja

Kotisivu: https://www.avoin.jyu.fi/fi/opintotarjonta/kauppatieteet
Alkaa - päättyy: 20.5.20 - 31.7.20
Ilmoittautumisaika: 20.5.20 klo 0:00 - 31.7.20 klo 23:59
Opinto-oikeuden voimassaoloaika: 150 vuorokautta ilmoittautumispäivästä
Laajuus: 6 op
Kielet: opetuskielet: suomi, English; suorituskielet: English, suomi
Ilmoittautuneita: 15
Organisaatiot:Avoin yliopisto (AYO), Markkinointi (avoin yo) (AVOYMA)
Opetuksen järjestäjät:JY:n avoin yliopisto
Ajankohtaista:

Voit ilmoittautua opintojaksolle milloin vain ja suorittaa sen etäopiskellen. Huomioi jakson esitietovaatimukset (ks. kohta "Esitiedot").

Opintojakson materiaali on englanniksi, mutta jakson voi suorittaa joko suomeksi tai englanniksi. 

The material of the course is in English, but the course can be completed in either Finnish or English

 

Sisältö:

This course introduces the students with digital marketing strategy, tactics and tools. The course applies principles of marketing to explain how to develop a digital marketing plan and put it into action through using various digital marketing tools. The course is designed for both practitioners and university students who want a comprehensive understanding of digital marketing from the business perspective

Osaamistavoitteet:

On successful completion of this course, student is able to:

  • Name and explain the most common digital marketing tools
  • Explain the characteristics of various digital marketing tactics
  • Outline a digital marketing plan
  • Plan, implement and analyze digital marketing strategies for different environments such as nonprofit and profit organizations
Esitiedot:

Markkinoinnin aineopintojaksojen pohjaopinnoksi edellytetään Markkinoinnin perusteet –jakso tai vastaavat tiedot. Jos suoritat koko aineopintokokonaisuuden, tulee sen pohjaopinnoiksi tehdä:

  • liiketoimintaosaamisen perusopinnot 28 op tai Basic Business Studies TAI
  • soveltuva kaupallisen alan korkeakoulututkinto (esim. liiketalouden ammattikorkeakoulututkinto)

Edeltävät opinnot tulee olla suoritettuna vähintään arvosanalla hyvät tiedot (HT). Jäljennökset edeltävien opintojen todistuksesta ja opintorekisteriotteesta toimitetaan skannattuna liitetiedostona opintosihteerille HelpJYU-palvelun kautta ennen opintoihin ilmoittautumista. Voit aloittaa opinnot vasta, kun edeltävät opinnot on tarkistettu.

Ilmoittautuminen:

- Perehdy ennen ilmoittautumista avoimen yliopiston ilmoittautumisohjeisiin ja –ehtoihin https://www.avoin.jyu.fi/ilmoavoin

- Ilmoittautuminen on sitova.

- Ilmoittaudu painamalla tämän sivun yläreunassa olevaa Ilmoittaudu-painiketta.

- Saat ilmoittautumisen perusteella sisällöllisesti ja ajallisesti rajatun opinto-oikeuden.

- Opinnoista peritään opintomaksu. Voit maksaa opintomaksun verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai valita sähköisen laskun. Lue lisää opintomaksuista https://www.avoin.jyu.fi/opintomaksut

- Opintojaksokohtaista maksua ei peritä, jos sinulla on JY:n avoimen yliopiston opinto-oikeus opintokokonaisuuteen, johon tämä opintojakso sisältyy. Opinto-oikeutesi jaksolle on voimassa yhtä kauan kuin opintokokonaisuuden opinto-oikeus.

Suoritustavat:

Oppimistehtävät. Oppimistehtävät voit palauttaa koska tahansa opinto-oikeutesi voimassaoloaikana. Oppimistehtävät voit tehdä joko suomeksi tai englanniksi. 

Kurssilla käytetään Moodle-oppimisympäristöä, josta näet tarkemmat suoritusohjeet. Kirjaudu Moodleen Jyväskylän yliopiston tietojärjestelmien käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Kirjallisuus:

Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2016 tai uudempi) Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Hoboken, NJ: Wiley. ISBN: 9781119341062 (e-kirja).

 

Chaffey, D. & Smith, PR. (2017) Digital Marketing Excellence: Planning, Optimizing and Integrating Online Marketing (5th edition). London: Routledge, Taylor & Francis Group. ISBN: 9781138191709 (saatavana myös e-kirjana; ISBN: 9781317276722).

Vertailu

Korpissa on valittavana 4 vastaavaa kurssia. Voit vertailla kursseja keskenään.